Facebook icon Youtube icon Tiktok icon Instagram icon

AAE, Dubaija 2 dienās – LA Tomsoni Travel

+14 attēli

Autors – LA Tomsoni Travel

Ko var apskatīt Dubaijā divās dienās!

DUBAIJA  DIVĀS DIENĀS – DUBAIJAS KRUĪZA NOSLĒGUMS:

No MSC kuģa izkustamies ap 11.00. Šodien kuģis visu dienu un nakti stāvēs Dubaijas ostā, un uz kuģa var atgriezties cikos vēlas, kuģis atvērts visu nakti. (par mūsu kruīza braucienu varat lasīt citos rakstos un skatīt mūsu Youtube kanālā)
Ostā izsaucam taxi, balts Lexus aizved 30 minūtēs no ostas 3.termināļa līdz Burj Khalifai, izlaiž netālu no Dubai Mall ieejas. Braucot tuvāk centram – mute vaļā no tā cik superīgi izskatās debesskrāpji. Debeskrāpji šeit vnk fantastiski, gigantiski, grandiozi! Spēj tik uz visām pusēm brīnīties, fočēt, filmēt.

Ejot pāri ceļam uz mums cītīgi svilpj svilpē kaut kāds ceļa uzraug s- no sākuma nesaprotam, kas notiek un ko viņš grib! Izrādās, ka nedrīkst ceļam pāri iet kur ienāk prātā, ka jāiet tikai pa gājējiem domātiem celiņiem! Pēc tam redzējām, ka svilpj un aizrāda arī citiem tūristiem. Kad pirmais  apbrīns pārgājis, sākam meklēt –  kā tikt līdz Burj Khalifai. Izrādās, ka jāiet cauri visam Dubai Mall, apm.20 min pastaiga. Arī Dubai Mall TC ir iespaidīgs- grezni izdekorēts, jūties kā tādā milzu muzejā, galerijā. Ātrā gaitā izejam cauri tc un izejam pie slavenajām strūklakām. Protams, no sākuma ir VAU, CIK SKAISTI! Bet daudz laika nav apbrīnot, jo jāatrod ieeja Burj Khalifā – mums uz 13.00 ir nopirktas biļetes! Izskraidoties gar strūklakām, uzjautājam sievietei, kas mums paskaidro, ka ieeja uz Burj Khalifa “To The Top” apskates vietu ir Dubai Mall iekšienē – sanāk ieeja, kas vistuvāk Burj Khalifai, no strūklakas puses ejot, pie ieejas TC ir norādes! Atrodam beidzot, priekšā jau rinda. Kopumā rindās nostāvam apm.1 h, kamēr tiekam līdz ātrgaitas liftiem, kas līdz 125 stāvam mūs uzrauj 3 minūtēs!  Biļetes nopirktas internetā iepriekšējā vakarā. Vairāki laiki, jau bija pilni- no 14.00 līdz apm.17.00 vakarā, pēc tam biļetes jau dārgākas. Mums biļetes izmaksāja 92 eur uz abiem!
Skats no 125.stāva vnk fantastisks- lejā esošās ēkas, mašīnas, ceļi liekas tik miniatūri, tik sireāli! Skati vnk grandiozi! Burj Khalifa- AUGSTĀKĀ pasaules celtne, 828 m, mēs pabijām 125 stāvā, 456 metru augstumā.

Burj Khalifā pavadām apm.90 min, jo skati ir vnk fantastiski un steigties negribās, gribās izbaudīt šos burvīgos skatus!
Izbaudījuši, dodamies uz liftiem, lai dotos tālāk. Atkal apm.30 min stāvam rindā uz liftiem, stāvot rindā internetā nopērkam biļetes uz Green Planet – pērkam dienas biļeti 155 dirhami/ 38 eur personai.  Dodamies lejup, meklējot izeju no milzīgā Dubai Mall, lai varētu izsaukt taksi! Meklējot izeju netālu no Waitrose pārtikas veikala apakšējā stāvā ieraugam norādi uz Taxi gaidīšanas vietu – “Taxi Pick up near Waitrose”- pazemes stāvvieta takšiem, kurā uzņem pasažierus Careem un Uber taksometri, ir pat speciāla telpa taxi gaidīšanai. Izsaucam taxi apm. 15.20 – pirmo izsaukto taxi gaidam apm.15-20 min, atceļam, un tā vismaz 4 reizes, jo visi takši netuvojas pietiekoši ātri, bet laiks iet uz priekšu! Beidzot ap 16.10 sagaidam taxi, kas atrodas netālu un ātri piebrauc.
Taksists skaidro, ka šis laiks parasti esot sastrēgumstunda Dubai Mall apkārtnē – taxi var nākties gaidīt pat 30 min, un mēs reāli arī kādas 40 min jau bijām gaidījuši. Līdz Green planet aizbraucām apm.10-15 minūtēs.
Ieejot galvenajā ēkā, mums jādodas ar liftu uz 4.stāvu- un tur sākas piedzīvojums tropu lietus mežu pasaulē. Izejot no lifta mūs jau sagaida lemūriņš – tik mīlīgs, ka gribas samīļot, noglaudīt. Bet to nedrīkst darīt – nedrīkst aiztikt, nedrīkst barot dzīvniekus.

Ēka ierīkota kā spirālveida taka 4ros stāvos, un ēkas vidū ir izveidots mākslīgs koks, kas ir šīs ekosistēmas centrs un arī brīvi dzīvojošo putnu (papagaiļi utt) un dzīvnieku (lemūri) mājvieta un izklaides vieta. Fantastiska vieta- mums ļoti patika. Viss tāds zaļš, bija pat tropu lietus, kas lija no jumta un zibeņi zibēja (speciālas lampas), pērkons dārdēja. Pilnīgi sajūta kā kaut kādā Avatara pasaulē. Papagaiļi lido turpat virs galvas, piesēž uz zaļumiem netālu, lemūri skraida apkārt, nebaidās no cilvēkiem, ēd un vnk dzīvo savu dzīvi šai ekosistēmā. Ir apskatāmi arī dažādi citi tropu dzīvnieki- čūskas, lidojošās lapsas utt- akvārijos, būros. Mums ļoti šeit patika, pavadījuši tur apm. 1.5 h, nolemjam doties uz kuģi, jo varam vēl paspēt uz vakariņām. Ap 17.30 izsaucam taxi, kas pēc pāris min jau klāt un braucam uz kuģi.

Telefona baterijas jau izlādējušās, uzlādēt nav kur, bet izdodas visu izdarīt. Ap 18.00 esam jau pie kuģa un jožam pa tiešo uz restorānu. Apm.18.15 jau esam restorānā, kur mūs laipni sagaida Joels, mūsu ik vakara oficiants, un arī mūsu vakariņu biedri.
Pēc vakariņām dodamies uz kajīti, jo ir jāsaliek koferis un jāatstāj pie kajītes durvīm koridorā līdz plkst.22:00. Rokas bagāža atstājam visu vērtīgo un to, kas nepieciešams vakaram un nākamajam rītam. 21.45 dodamies uz šovu, kas kā vienmēr ir perfekts- šoreiz uzstājas skotu dziedātāja Angie Brown. Pēc tam vēl devāmies nedaudz pabaudīt kuģa atmosfēru lobijā un panorāmas bārā ar skatu uz baseinu un Dubaiju. Pa kokčikam vēl, tad vēl pa gardajai itāļu picas šķēlei un jādodas gulēt.
Nākamā dienā no kuģa jānokāpj līdz 10.00! No kajītes līdz 8.00 jāizvācas.

Mostamies 7.00, lai līdz 8.00 ir izvāktos no kajītes. Bagāža jau vakar tika savākta. Savācam rokas bagāžu, sataisāmies un 8.00 dodamies ar visām somām brokastīs. Bufetē troksnis, kā jau vienmēr, lai gan šorīt nemaz tik daudz cilvēku nav bufetē.
Paēdam brokastis un dodamies nedaudz patusēt pie baseina uz sauļošanās krēsliem. Līdz 10.00 būtībā ir jānokāpj no kuģa, mēs izgājām ap 10.30, bez steigas. Lai gan ir dzirdēts, ka daudzi sagaida pat pusdienaslaiku un tikai ap kādiem 12.00, 13.00 nokāpj no kuģa, mēs neriskējām. Lai gan transfērs no kuģa bija pat 15.00 vēlākais – tie ir pieteiktie transferi uz lidostu, kas brauc uz noteiktiem reisiem, tā kā pat līdz 15.00 citi tusē uz kuģa. Pie baseina ar somām bija ļoti daudz cilvēku – gaida transferu utt.

Pasēdējuši uz kuģa, nedaudz pabaudījuši vēl šo foršo atmosfēru, dodamies arī mēs nost no kuģa. Vēl noslēdzošie video pie kuģa un dodamies ostā meklēt mūsu bagāžu.
Bagāža stāv speciālā lielā telpā, kur ir sanumurētas vietas ar bagāžu pudurīšiem, pēc numura atrodam, kur meklēt mūsu bagāžu, atrodam, viss ok. Piesakām Uber taxi uz mūsu viesnīcu – Copthorne Dubai, taxis ir klāt burtiski pēc pāris minūtēm un dodamies uz viesnīcu.
Coprthorne Hotel Dubai – ierodamies 11.00, 64 eur samaksāju un uzreiz arī tiekam numuriņā. Numuriņš milzīgs! Balkons, liels skapis, tv, tejkanna, ledusskapis, čībiņas! Arī baseins ir mūsu viesnīcai pieejams. Turklāt viesnīca atrodas netālu no lidostas, Dairo rajonā, kas ir patālu no centra, bet ir ok un galvenais ka tuvu lidostai, jo nākamā rītā mums agrais reiss.
Noliekam mantas, mazliet atpūšamies, saprotam, ko mums vajag vakaram līdzi un aizdodamies iepirkties, jo jānopērk gardumi (dateles utt) mājiniekiem! Viesnīcas tuvumā

The Deira City mall – tirdzn centrs pie metro, turp arī dodamies. Tc milzīgs! Var apmaldīties. Atrodam CAREFOUR, sapērkamies dateles un citus gardumus. Un dodamies atpakaļ uz viesnīcu, lai dotos uz Dubai Marina, kur mums vakarā Dhow kruīzs uz peldošā restorāna Alexandra! Ārā saule karsē pamatīgi un ilgstoši uzturēties saulītē nav diez ko komfortabli.
Viesnīcā pārģērbušies, paņēmuši līdzi visu nepieciešamo, dodamies izmēģināt Dubaijas metro. Automātā nopērkam biļetes braucienam, pērkam Single ticket 5 eur, jo nezinam, kā brauksim atpakaļ ar metro un dienas biļetes cena 10 eur katram. Biļetes jāpērk pa vienai, nevar nopirkt uzreiz 2 biļetes un katram ir jābūt savai biļetei! Mēs nopērkam braucienu Gold vagonā – šis vagons ir ar mazliet lielāku komfortu un atrodas vilciena pašā galā (priekšpusē vai pakaļgalā). Dubaijas metro jāņem vērā, ka nedrīkst vīriešiem braukt Rozā/sieviešu vagonos! Tāpat ir aizliegts vilcienā kožļāt košļeni, ēst un dzert!

Uz Burj Khalifa, Dubai Marina no Deiras dodas sarkanā līnija. Ir jāizkāpj pieturā, kas vistuvāk Dubai Marina- DMCC- 37.pietura! Kamēr nenopīkstini biļeti izejot no metro zonas, tikmēr vari vizināties ar metro kā vajag- pārsēsties uz citu līniju utt. Gold vagonā esam pašā priekšā, lai varam paskatīties un pafilmēt pilsētu- metro ir bez “šofera” un no priekšējā vagona  paveras burvīga panorāma uz pilsētu. Viens metro brauciens Gold vagonā var teikt visas līnijas garumā izmaksā 19 dirhmi/5 eur vienam.
Izkāpjam DMCC pieturā un tur 700 m jau līdz piestātnei. Izkāpuši vajadzīgajā pieturā varam ņemt tramvaju, taxi vai iet ar kājām uz vajadzīgo vietu Dubai Marina, West Bay. Mēs nolemjam par labu pastaigai, jo mūsu dhow kuģa piestātne ir dažu minūšu gājiena attālumā, turklāt skati ir burvīgi- debesskrāpji, promenāde! Mēs izbaudām gājienu, safočējam, safilmējam. Un dodamies uz savu Dhow Alexandra peldošo restorānu.

Pie piestātnes esam ieradušies jau diezgan laicīgi, min 30 ātrāk, tāpēc mums nedaudz jāuzgaida, bet esam 3-šie, kas jau ieradušies uz šo burvīgo izklaidi. Šo kruīzu izvēlējāmies, jo tas ir interesants veids kā apskatīt Dubai Marina un tuvumā esošos apskates objektus (pludmali, panorāmas ratu utt.), turklāt cenā ir iekļautas labas zviedru galda vakariņas, tāpēc nebūs jādomā, kur paēst vakariņas! Jau 16.25 laiž uz kuģa, ieņemam labākās vietas uz 2.klāja pie margām. 17.00 sākas kruīza brauciens. Vakariņas gardas- zviedru galds, 3 veidu gaļas ēdieni, 1 veida zivs un dažādas piedevas, deserti, dzērieni. Alkohols ir pieejams, bet, protams, par maksu.
Alexandra dhow cruis e- vakariņas uz peldošā restorāna pa Dubai Marina saulrietā. Skaists noslēgums atvaļinājumam. Izbaudam nesteidzīgo braucienu 2 h garumā- apskatot debesskrāpjus, pamorāmas ratu, pludmali un saulrietu!

Pēc vakariņu kruīza vēl nedaudz 1h pastaigājoties pa Dubai Marina promenādi izbaudam vakara burvību! Naksnīgā Marina Dubai- mēs iemīlējamies šajos skatos, patiešām.. bij jādodas uz viesnīcu, jo agri no rīta jādodas uz lidostu, bet tik ļoti būtu vēl gribējies uzkavēties un pabaudīt- skatus, smaržas, debesskrāpjus ar miljoniem gaismiņu!
Ap 20.00 bijam metro pieturā, nopērkam biļetes un braucam uz viesnīcu. Noguruši, bet tik apmierināti ar redzēto un piedzīvoto!
Dubaijas metro – tā jau vien ir kā ekskursija ar fantastiskiem skatiem uz debesskrāpjiem! Un nav dārgi! Tikai nekāp Gold vagonā, ja Tev nav Gold biļete, un nekāp Rozā/sieviešu vagonā, ja neesi sieviete! Tad gan pa dārgo sanāks tas brauciens! Kā arī neēd, nedzer un nekožļā košļeni metro, arī tad var dabūt sodiņu.

No rīta 5.00 dodamies uz lidostu, viesnīcā mums iedod līdzi brokastu somu – maizītes un omleti. Izsaucam Uber aplikācijā taxi un pēc 15 min esam lidostā, gaidam lidojumu. Lidojums ar pārsēšanos Stambulā un esam atpakaļ Latvijā.