Facebook icon Youtube icon Tiktok icon Instagram icon

+7 attēli

Autors – Roberts Poliņš

Diena Phi Phi salā

Pieceļamies, saprotam, ka vajadzēja jau vakar iegādāties biļetes, bet satiekot paziņas vakarā, tā gadās. Tā tad ceļamies agrāk, lecam uz skūtera un laižam pēc biļetēm. Likās cerīgi, bet nokavējām kādas 30 min.

Mēs labi zinājām, ka mums gribas tikt tur, sākām domāt jaunu plānu.

Aprunājamies ar dažiem vietējiem un sapratām, ka plkst. 3 pēcpusdienā atiet pēdējais prāmis uz Phi Phi. Mums bija pāris stundas laika lai nokļūtu Krabi pilsētā. Bet nejau ar taxi, tas nodīrātu vairākas ādas.

Tad nu somas mugurā un ejam pa ceļu. Ir tādi busiņi(kaut kas starp tukTuku un autobusu), kas vāc cilvēkus pa ielu, pīpinot visiem, un pa 50 bati aizved līdz Krabi pilsētai. Tikām līdz ostai un nācās maksāt 250 bati, jo pieveda pie ostas. Ta kā mēs ieradāmies drusku laicīgi, izdomājām aizlaist uz Krabi centru paēst pusdienas.

Ostā nebija takšu, bet gandrīz 3 kilometri bija jāiet. Nogājām pāris simtus metru un izdomaju uzstopēt joka pēc. Pirmā mašīna, kas brauca, bija tā laimīgā mums, un pēc neilga laika jau bijām centrā paēdām pusdienas, izdzērām burbuļtēju, pačilojām pie upes un bija laiks doties atpakaļ, domāju jāpamēģina vēl pastopēt. Kā par laimi, cilvēks, kurš piestāja, tieši devās uz ostu un izlaida mūs tieši tur, kur vajag.

Pēc pāris stundām beidzot esam klāt. Tad nu piedzīvojums var sākties . Saulrietu gan nokavējām, bet lai atgūtu nokavēto, mēs cēlāmies 5os no rīta. Paspējām kalnā būt pirmie un te nu ir mūsu skaistais saullēkts. Šī vieta ierinodojas mūsu mīļāko vietu top 3 no vietām, kur esam bijuši. Grūti spriest vai nav pat labākā. Skatoties kā iestājas rīts, mēs pavadijām vairākas stundas . Beigās mēs nospriedām, ka šajā vietā noteikti būs jāatgriežas uz nokavēto saulrietu.